0
Shopping Cart

item - € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Welkom bij Bootland!

026 3639961
| Bel ons: Maandag - Vrijdag | 9:00 - 17:00 |

Afrekenen

Afrekenen lukt niet (bij iDeal of uw bank)
De laatste tijd komt het steeds vaker voor dat er door storingen en/of cyberaanvallen bij iDeal of een bank, betalingen soms niet lukken, controleer op de volgende website of er actuele storingen of problemen bekend zijn bij iDeal of uw bank:
http://www.ideal-status.nl/home/

Helaas kunnen we daar niets aan doen en is het advies om het later nogmaals te proberen.

U krijgt een melding in de webwinkel dat het afrekenen niet lukt.
Er zijn enkele klanten die deze fout hebben gemeld, in de regel blijkt dit aan de kant van de gebruiker te liggen, bijvoorbeeld te lang gewacht met afrekenen, een probleem op de computer van de gebruiker of een browser versie (vaak Internet Explorer op PC) die problemen oplevert.

Echter willen wij u vragen dit bij ons te melden. Dan kunnen ook wij het controleren.

Enkele tips:

- Probeer (later) nogmaals af te rekenen;
- Maak uw winkelwagen leeg en doe de bestelling nogmaals;
- Sluit uw browser geheel af, start hem opnieuw op en probeer het opnieuw;
- Sluit uw computer geheel af, start hem weer op en probeer het opnieuw;
- Probeer een andere browser, bijvoorbeeld Firefox - hier gratis te downloaden;
- Controleer of uw browser javascript heeft ingeschakeld en cookies accepteert;
- Probeer een andere computer/tablet/telefoon.

De ervaring leert dat in 9 van de 10 gevallen een van bovenstaande oplossingen het probleem verhelpt.
Lukt het desondanks niet om een bestelling af te ronden, neem dan contact met ons op en vermeld het volgende;

- Of u een PC, Mac of tablet (Android, iPad etc) gebruikt;
- Welk besturingssysteem u gebruikt (Windows 10, Mac OS, etc);
- Welke browser u gebruikt (Edge, Firefox, etc.).

Hebben we deze gegevens niet, dan is het nauwelijks mogelijk om te achterhalen wat er waar fout gaat en wanneer. Dan kunnen we u simpelweg niet helpen met het probleem op te lossen.

In een voorkomend geval komt het voor dat er een storing is bij iDeal, we zien dit de laatste tijd met enige regelmaat gebeuren. Probeer het bestellen in zo'n geval later nogmaals.

 

Bestellingen

U heeft geen bevestiging ontvangen van uw bestelling

Controleer als eerste uw spambox.
Zorg ervoor dat het mailadres van bootland ( verkoop at bootland punt nl) op de lijst van vertrouwde mailadressen staat en/of controleer uw spambox.
Het is anders mogelijk dat u van ons geen mails ontvangt omdat ze worden tegen gehouden door uw spamfilter.

Is uw betaling wel afgerond of betaalt u met Credit Card?
Controleer bij een iDeal betaling of de betaling is afgerond en afgeschreven van uw rekening. In een enkel geval lukt een iDeal betaling niet omdat daar storing is (gebeurt afgelopen tijd met enige regelmaat).

Als u met een Credit Card heeft betaald, controleer dan of uw Credit Card maatschappij de betaling heeft gefiatteerd en het bedrag is afgeschreven - de afgelopen jaren zijn Credit Card maatschappijen erg streng geworden met het verwerken van betalingen en ze worden vaak niet (meer) direct uitgevoerd omdat ze eerst gecontroleerd worden.
Hierdoor kan het voorkomen dat de webwinkel een Credit Card terugmelding te laat ontvangt en uw bestelling dus niet lukt, dit is in de regel de boosdoener bij mislukte Credit Card bestellingen. Probeer dan met iDeal te betalen.

U heeft uw bestelling nog niet ontvangen
Bootland Watersport doet er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken maar in een enkel geval kan er vertraging optreden; een product is net uitverkocht, slecht of niet (meer) leverbaar, feestdagen, vakantieperiodes, etc. In dit soort gevallen proberen we u daarvan zo spoedig mogelijk op de hoogte te brengen.

Heeft u spoed met de bestelling, vermeld dat dan bij uw bestelling zodat we er rekening mee kunnen houden. Mocht u informatie willen over een bestelling, neem dan contact met ons op en vermeld daarbij uw bestelnummer.

Een bestelling annuleren of retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klachten
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door gebruik te maken van ons contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Gebruik van cookies

Vanaf 5 juni 2012 is in Nederland artikel 11.7.a van de Telecommunicatiewet ingetreden, ook wel de “Cookiewet” genoemd. Graag informeren wij u of en wat er voor u gaat veranderen met betrekking tot het gebruik van cookies binnen onze webwinkel.
Onze webwinkel maakt gebruik van 'functionele cookies' en zijn in deze vorm vrijgesteld van het vragen om strikte toestemming aan bezoekers. Bij functionele cookies moet u denken aan het opslaan van gebruikersvoorkeuren, zoals gevulde winkelwagens, accountinstellingen, inlogsessies en andere zaken die bedoeld zijn voor een functionele werking van onze webwinkel (direct) ten behoeve van u als klant.

De Cookiewet is voornamelijk bedoelt voor trackingcookies van adverteerders en daar maken wij geen gebruik van.


Vraag niet beantwoord en hulp nodig? Neem contact met ons op >>